Nyomtatás

Minőségi garanciák

Intézményünk 2000 óta a cég minden tevékenységére kiterjedő minőségirányítási rendszer alapján végzi munkáját. A rendszert minden évben felülvizsgáljuk és az aktuális feladatoknak megfelelően továbbfejlesztjük.

A felnőttképzés érdekében kifejtett munkánkért 2003-ban miniszteri elismerő oklevelet kaptunk.

INTÉZMÉNYISMERTETŐ

Az intézmény célja, hogy felnőttképzési szolgáltatásaival a minőségi, professzionális felnőttképzést az emberközpontú, korrekt üzletvitellel összekapcsolva, hosszú távon is megbízható és rugalmas partnerként álljon a piac szereplőinek szolgálatába.

Az intézmény vallja, hogy képzésben résztvevők igénylik a színvonalas, az embert teljes mértékben központba helyező szolgáltatást.


Minőségpolitikánk


A minőségpolitikai nyilatkozat és a minőségcélok megvalósulása érdekében az intézmény egy olyan rendszert alakított ki, amely összhangban van:

-       a partnereik (vevőik) elvárásaival,

-       a hatályos magyar felnőttképzési rendszer által támasztott követelményekkel,

-       intézményi működés sajátosságaival.

Mindezek biztosítják, hogy az intézmény valamennyi felnőttképzéssel kapcsolatos folyamata tervezett és szabályozott körülmények között, működésünkkel, tevékenységünkkel, illetve az általunk nyújtott szolgáltatásokkal szemben támasztott valamennyi külső és belső elvárást kielégítve menjen végbe.


Képzésben résztvevők általi értékelésmódja

 

  • Képzés végén, írásban, elégedettségmérő kérdőív segítségével (anoním kérdőívek)
    • képzés elméleti, gyakorlati oktatóira vonatkozóan
    • képzés helyszínére vonatkozóan
    • szervezésre, lebonyolításra vonatkozóan
    • tananyaggal kapcsolatosan
  • Pályakövetési kérdőívek

 

Az oktatói munka értékelése

 

  • Folyamatos óralátogatásokkal ellenőrizzük képzéseinket. Az óralátogatások során az intézmény képviselője jelen van egy órán, tapasztalatairól feljegyzést készít, illetve az óra végén a csoporttól szóban is rákérdez a benyomásokról.
  • Egy oktatót évente legalább egyszer ellenőrzünk.
  • Hallgatói visszajelzések folyamatos fogadása, panaszkezelési rendszer működtetése.